Вып. 5 : У дапамогу метадысту / Мiлоста,Н.М.

Уровень набора:  У дапамогу метадысту : інфарм. зб. / аддз. бiблiятэказнаўства ; склад.: В.М.Жук, Н.Б.Невяртовіч. —  Вып. 5Автор(ы): Мiлоста, Н. М.;
                   Жук, В. М.;
                   Невяртовіч, Н. Б.
Язык документа: Русский.Страна публикации: RU.Издательство: Гродна, 2005Физическая характеристика: 24с.Примечания о содержании: змест: Год маці ў Беларусі. С.3-6. 2006 - год сельскай культуры ў Беларусі. С.6. Метадычная дзейнасць ДУК "Гродзенская абласная навуковая бібліятэка імя Я.Ф.Карскага" на 2006 год. С.7-8. Адрасы электроннай пошты цэнтральных бібліятэк вобласці. С.8. Гурская,І.Я.Дзеці і інфармацыя: праблемы інфарм.-псіхал. бяспекі дзяцей і шляхі іх вырашэння. С.9-14. Мішына,А.А.Святло роднай прыроды: экал. выхаванне ў Дварышчан. сел. б-цы Лід. ЦБС. С.15-17. Арлоўская,Н.А.Экалогія. Дзеці. Бібліятэка: работа Берастав. дзіцячай б-кі па экал. выхаванні. С.18-21. Бумай,А.М.Краязнаўства - аснова развіцця самасвядомасці, выхавання патрыятызму і грамадзянскасці ў падрастаючага пакалення. С.22-23 Персоналия: Iпатава В
Метки из этой библиотеки: Меток нет.
Зарегистрируйтесь, чтобы добавлять метки.
    средняя оценка: 0.0 (0 голосов)
Тип единицы Местонахождение Состояние
Статьи (краеведческие) Статьи (краеведческие)
ГОНБ. Сектор обслуживания универсального читального зала
Выдается

змест: Год маці ў Беларусі. С.3-6. 2006 - год сельскай культуры ў Беларусі. С.6. Метадычная дзейнасць ДУК "Гродзенская абласная навуковая бібліятэка імя Я.Ф.Карскага" на 2006 год. С.7-8. Адрасы электроннай пошты цэнтральных бібліятэк вобласці. С.8. Гурская,І.Я.Дзеці і інфармацыя: праблемы інфарм.-псіхал. бяспекі дзяцей і шляхі іх вырашэння. С.9-14. Мішына,А.А.Святло роднай прыроды: экал. выхаванне ў Дварышчан. сел. б-цы Лід. ЦБС. С.15-17. Арлоўская,Н.А.Экалогія. Дзеці. Бібліятэка: работа Берастав. дзіцячай б-кі па экал. выхаванні. С.18-21. Бумай,А.М.Краязнаўства - аснова развіцця самасвядомасці, выхавання патрыятызму і грамадзянскасці ў падрастаючага пакалення. С.22-23

Нет никаких комментариев для этого документа.

Войти в учётную запись для возможности публиковать комментарии.
Языки: